کلاب هاوس برنامه ای است که مبتنی بر تماس صوتی و گفتگوی صوتی برنامه ریزی شده است. این برنامه برخلاف برنامه های دیگر قابل دسترسی برای همه نیست و شما برای ورود به آن باید دعوتنامه داشته باشید. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکههای اجتماعی را پر رنگ کرده است. در ادامه این مطلب با اولین دیتا همراه باشید.
اپلیکیشن کلاب هاوس چیست؟
یک برنامه شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوی صوتی است. کاربران می توانند به مکالمات، مصاحبه ها و گفتگوهای افراد جالب در مورد موضوعات مختلف گوش دهند. این دقیقاً مانند اتصال به پادکست است اما به صورت زنده و با یک لایه انحصاری اضافه شده است.
کلاب هاوس را نمی توانید فقط از فروشگاه برنامه دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما باید مانند ورود به یک کشور جدید برای ورود به این اپ دعوتنامه داشته باشید.
هنگام پیوستن به اپ کلاب هاوس، موضوعات موردعلاقه مانند فناوری، کتاب، تجارت یا بهداشت را انتخاب می کنید. هرچه اطلاعات بیشتری راجع به علایق خود به برنامه بدهید، برنامه اتاق های مکالمه و افراد بیشتری را به شما پیشنهاد می کند که آنها را دنبال کنید یا به آنها بپیوندید.
اتاق مکالمه (کلاب هاوس)دقیقاً مانند تماس کنفرانسی است، اما برخی از افراد در حال مکالمه هستند و بیشتر افراد به آنها گوش می دهند. و درست مانند یک تماس تلفنی، پس از پایان مکالمه، اتاق بسته می شود.
نکته دیگر این است که این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمیکند و نمیتوانید بعدا آنها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید.
چگونه می توان برای ورود به کلاب هاوس دعوت نامه بگیریم؟
Clubhouse در حال حاضر فقط برای سیستم عامل iOS موجود است. بنابراین کاربران آیفون میتوانند این برنامه را دانلود کنند و به مکالمات و نحوهی شرکت در آن گوش دهند.
برای عضویت، یک کاربر موجود در Clubhouse مجبور است از برنامه خود دعوتنامه ای برای شما ارسال کند تا به شما امکان راه اندازی حساب را بدهد. اگر از شما دعوت شده باشد، پیوندی را مشاهده خواهید کرد که به شماره موبایل شما ارسال شده و شما را به یک صفحه ثبت نام در برنامه هدایت می کند.
با این حال کاربران Clubhouse نمی توانند فقط به هرکسی که می خواهد ملحق شود دعوت نامه ارسال کنند. کاربران موجود در ابتدا فقط دو دعوت نامه در دسترس دارند.
ایلان ماسک چه ارتباطی با کلاب هاوس دارد؟
کلاب هاوس از مارچ سال 2020 میلادی وجود دارد، زمانی که توسط کارآفرینان دره سیلیکون پاول دیویدسون و روهان ست راه اندازی شد. در ماه می سال 2020، فقط 1500 کاربر داشت و 100 میلیون دالر ارزش داشت.
اما وقتی ایلان ماسک میزبان گپ صوتی در Clubhouse با مدیر عامل رابینودی، ولاد تنف بود، این موضوع سرو صدا به پا کرد. این رویداد محدودیت اتاق مکالمه برنامه را بیشتر کرد و به طور مستقیم در YouTube پخش شد. این امر باعث شد تا Clubhouse به بالای جدول استارت آپ ها برود و دعوای دعوت ها را برای ورود به برنامه به وجود آورد. از 1 فبروری 2021، کلابهاوس 2 میلیون کاربر دارد. کلاب هاوس از ویژگی های جدید آینده، از قبیل tipping ، بلیط یا اشتراک ، برای پرداخت مستقیم سازندگان در برنامه خبر داده است. با بدست آوردن بودجه جدید از زمان راه اندازی، Clubhouse اکنون 1 میلیارد دالر ارزش دارد و یک شرکت Unicorn مانند Airbnb ، Uber و SpaceX محسوب می شود.
#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#اپلیکیشن
#کلاب_هاوس
#clubhouse
#شبکه_های_اجتماعی
شاید در نگاه اول، یک وبسایت اینترنتی اولین ابزاری بنظر می رسد که برای فعالیت در اینترنت به آن نیاز دارید، اما اگر اینطور فکر می کنید باید خدممتان عرض کنم که کاملا در اشتباه هستید. آن چیزی که پیش از طراحی وبسایت به آن نیاز دارید، این است که بدانید اصلا چطور باید در این عرصه قدم بگذارید.
اگر خواسته باشیم واضح تر بگوییم، فروش اینترنتی این نیست که یک فروشگاه اینترنتی دایر کنیم، محصولات خود را در آن بارگذاری کرده و شروع به فروش محصول بکنیم. بلکه خرید و فروش در اینترنت یک علم و در واقع نوعی تخصص است که اگر با آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است نتوانید آنطور که باید از فروش آنلاین محصولاتتان سود کنید!
1) محصول خود را بشناسید
قبل از شروع به تجارت آنلاین شما باید محصولی برای فروش داشته باشید یا خدمتی به دیگران عرضه کنید که برای مشتریان ارزشمند بوده و حاضر باشند برای آن پول پرداخت کنند. در واقع انتخاب محصولی که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم فروش بالایی داشته باشد کمی نیاز به دقت و حوصله دارد.
بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که امروزه هیچ ردی از آنها در اینترنت نمیبینیم، به دلیل بی توجهی به همین موضوع و عدم توجه به نیاز مشتری و بازار مجبور شده اند از ادامه فعالیت در فضای مجازی دست بکشند. قطعا اگر انها هم پیش از هر گونه اقدامی برای طراحی سایت، کمی بیشتر در مورد خدمات مورد ارائه و بازار هدف تحقیق کرده بودند، می توانستند در حال حاضر یکی از فروشگاه های مطرح و حرفه ای در بین رقبای خود باشند.
2) یک وبسایت اینترنتی راه اندازی کنید.
بعد از اینکه کالای مورد فروش و ارزش قابل ارائه برای مشتری را مشخص کردید، نوبت به ساخت یک فروشگاه اینترنتی می رسد. برای این کار المنت های زیادی را باید در نظر بگیرید. در واقع طراحی فروشگاه اینترنتی که بتواند تمام نیازهای شما را پاسخ دهد و از طرفی رضایت کامل کاربر نهایی را هم فراهم کند، کار ساده ای نیست.
روش های زیادی برای ساخت سایت فروشگاهی وجود دارد، اما ما در اینجا به طور خلاصه به ذکر 2 مورد بسنده میکنیم:
1- استخدام تیم برنامه نویسی
می توانید برای اینکه یک سایت حرفه ای و اختصاصی برای فروش محصولات خود داشته باشید، یک تیم برنامه نویسی حرفه ای استخدام کنید.
این روش در کنار مزایایی زیادی که دارد می تواند مشکلاتی هم به همراه داشته باشد. یکی از این مسائل سرمایه زیادی است که برای این کار باید در نظر بگیرید.
ضمن اینکه باید صبر زیادی داشته باشید تا به وبسایت شما به بهترین نحو ممکن طراحی و پیاده سازی شود. اما اگر زمان زیادی ندارید و یا نمی خواهید زیاد هزینه کنید می توانید از دو گزینه بعدی هم استفاده کنید.
2- استفاده از سیستم های مدیریت محتوا
سیستم های مدیریت محتوا، یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان برای طراحی یک سایت اینترنتی از آنها استفاده کرد. بزرگترین حسن این سیستم ها این است که شما به راحتی می توانید از بهترین سی ام اس های مدیریت محتوا به صورت رایگان استفاده کنید. یکی از این سی ام اس ها، وردپرس است.
با استفاده از این سیستم ها به راحتی می توانید یک سایت فروشگاهی با امکانات نسبی طراحی کنید، اما باید توجه داشته باشید که اگر بخواهید پس از مدتی کسب و کار خود را گسترش دهید، با امکانات محدود این سرویس ها ناچارید از وبسایت خودتان به یک وبسایت جدید که امکانات مد نظر شما را داشته باشد، کوچ کنید.
این کار علاوه بر اینکه متحمل هزینه های جدید می شود، ممکن است باعث شود مشتریان خود را نیز از دست بدهید!
3) از افراد با تجربه کمک بگیرید!
مثل شروع هر کار دیگری، برای این کار هم قبل از هر اقدامی که منجر به صرف هزینه و زمان شود، لازم است با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید. تجربه دیگران به شما کمک می کند بتوانید، فروشگاه اینترنتی متناسب با کسب و کار خودتان را به بهترین نحو ممکن راه اندازی کنید.
اما اینکه با چه کسانی مشورت کنید که در بین راه با مشکل مواجه نشوید هم از نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. صرفا هر کسی در اینترنت فعالیت می کند و فروش اینترنتی دارد، نمی تواند یک مشاور خوب برای شما باشد.
ممکن است راهنمایی این افراد راهگشای شما باشد، اما شما نیاز به یک مشاور مطمئن دارید که تجربه زیادی در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین داشته باشد و بتواند ابزارهای لازم برای این کار را در اختیارتان قرار دهد.
تیم متخصصان اولین دیتا، در مرکز توسعه کسب و کار نوین یکی از بهترین مشاورانی است که می تواند در این راه به شما مسیر درست را نشان دهد.
#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#طراحی_سایت
#کسب_و_کار_آنلاین
#فروشگاه_اینترنتی
#خرید_اینترنتی
در یک فاصله زمانی کوتاه مدت؛ سامانه های تحویل آنلاین غذا و اپلیکیشن رستورانت در صنعت غذا به خوبی جای باز کرد. صاحبان رستورانت ها باید به کمک این اپلیکیشن ها خدمات خود را به سبک جدید ارایه دهند و برند خود را نیز بیشتر به مردم بشناسانند. این یک پروژه اثبات شده است که هم برای صاحب رستورانت و هم مشتریان سودمند است.
با ترند روبه رشد تکنالوژی، استفاده از اپلیکیشن های موبایل به یکی از ضرورت های زندگی ما تبدیل شده است. تقریبا متناسب با هر حوزه ای اپلیکیشن وجود دارد. ما امروز می توانیم با چند کلیک کارمان را انجام دهیم، پس چرا غذاهای خود را از رستورانت مورد علاقه خود سفارش ندهیم!؟
برای همه روشن است که داشتن یک اپلیکیشن رستورانت چقدر برای رستورانت داران مهم است. اما هنوز هم عده ای از آن ها تغییر را نمی پذیرند و ضرورت آن را رد می کنند. در این مقاله به مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل اشاره می کنیم که نشان می دهد رستورانت ها چگونه با طراحی اپلیکیشن رستورانت، خدمات خود را بهتر ارایه می کنند.
۱– تجربه سریع و آسان برای مشتری
اپلیکیشن های موبایل به صاحبان رستورانت کمک می کنند تا مشتری ها به شیوه آسان و سریع خدمات دریافت کنند. به این معنی که میزان فروش بیشتر شده و وقت تلف شده کاهش می یابد. وقتی مردم اپلیکیشن رستورانت نصب می کنند اولین چیزی که به آن فکر می کنند، امکان رزرو کردن است. البته صرفا تمرکز به این ویژگی استراتژی خوبی نیست. به این دلیل که رزرو کردن چندان در نرخ بازگشت سرمایه رستورانت تاثیری ندارد.
اما اگر در رستورانت های شلوغ و بزرگ رزرو به درستی انجام نگیرد، در تدارکات و نظم رستورانت مشکل به وجود می آید. اما در مواردی که میزهای خالی زیادی وجود دارد، سیستم رزرو غذا با اپلیکیشن موبایل غیر ضروری می شود.
یک ویژگی مهم و ارزشمند
از طرفی دیگر، رزرو وعده غذایی و رزرو غذا از امکاناتی مهم و ارزشمند در اپلیکیشن رستورانت است. با این حال یکی از ویژگی هایی است که اغلب اوقات مورد بی توجهی قرار می گیرد. اگر مشتری سفارش غذای خود را قبل از حضور در رستورانت انجام دهد. زمان قابل توجهی را در انتظار سرو غذا می کاهد. این امکان نه تنها باعث می شود مشتری تجربه خیلی خوبی از رستورانت داشته باشد، بلکه از حجم کاری کارکنان کم می کند.
با یک امکان دیگر می توان بر ارزش این ویژگی افزود. وقتی به کاربران اجازه دهیم که تاریخچه سفارشات خود را مرور کنند و غذاهای مورد علاقه خود سیو کنند این باعث می شود فرایند سفارش در روزهای آتی آسان شود.
۲– افزایش مخاطبان هدف با کاربران آنلاین
در تحقیقات بدست آمده است که مردم خصوصا افرادی که در بازه سنی ۲۵ الی ۳۵ قرار دارند، اغلب از طریق اپلیکیشن های موبایل رستورانت ها را پیدا و رزرو می کنند. علاوه بر آن ۲۵ درصد از مردم درگوشی هوشمند خود، یک یا دو اپلیکیشن موبایل نصب کرده اند.
با ترندهای جدید در صنعت غذا، صاحبان رستورانت ها معمولا سعی می کنند خدمات بهتری را به مشتری های موجود ارایه کرده و برای جوانانی که دوست دارند با اپلیکیشن ها کار کنند؛ امکانات جدیدی ارایه دهند. از این رو رستورانت ها برای این که مشتریان جوان جدیدی را جذب کنند باید روی ۳ چیز تمرکز کنند: اپلیکیشن رستورانت ؛ ارایه خدمات و غذاها.
۳– دیسکاوری بهتر
از جنبه های دیگر داشتن دیسکاوری بهتر است. در این جا منظور از دیسکاوری آن است که از تمام روش های ممکن استفاده کنیم تا اپلیکیشن های رستورانت بتواند رستورانت را به تمام کاربران جدید قابل رویت کند و مشتری های فعلی را حفظ کند. آخرین تکنالوژی های موبایل کمک می کند صاحبان رستورانت اطلاعات کاملی را درباره موقعیت رستورانت؛ منوی غذا، اطلاعات تماس و سایر موارد را ثبت کرده و به مشتری ارایه دهند.
همچنین طراحی زیبا و در ذهن ماندگار اپلیکیشن می تواند مشتری های بیشتری را به رستورانت بیاورد.
مشتری ها با خدمات نقشه به راحتی می توانند موقعیت دقیق رستورانت را رصد کنند. اما دانستن آدرس و موقعیت یک رستورانت کافی نیست، مشتری های بالقوه دوست دارند بدانند رستورانت چه غذاهایی را چگونه ارایه می کند. این امکان به آسانی روی اپلیکیشن های موبایل طراحی می شود و با چند کلیک می توان به منوی غذا دسترسی داشت. اما چیزی که مهم است افزودن عکس های جذاب به منوی غذاست. اما رستورانت ها باید مطمئن باشند که چیزی را که ارایه می کنند دقیقا مطابق با توضیحات آمده در اپلیکیشن باشد و بالعکس.
به شیوه مشابه، رستورانت ها می توانند با طراحی عکس های ۳ بعدی از فضای رستورانت بر زیبایی و جذابیت آن بیافزایند. جدای از این موارد گفته شده، اپلیکیشن های موبایل باید یک ارتباط بصری بسیار هوشمندانه بین رستورانت و مشتری هایش برقرار کنند. این اقدام هم رستورانت و هم اپلیکیشن را خاص می کند و برای برندسازی رستورانت بسیار کمک کننده است. با افزودن امکان اشتراک گذاری با شبکه های اجتماعی در اپلیکیشن، رستورانت ها می توانند در بین فالورهای مشتری های خود برندسازی کنند. شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، اینستاگرام و تویتر از این قبیل هستند. رستورانت ها حتی می توانند کاربران خود را تشویق به تبلیغ کنند و برای آن ها امتیاز وفاداری بدهند.
۴– حفظ و نگهداری کاربران به شیوه موثر
روش های متعددی وجود دارد که طراحان اپلیکیشن موبایل می توانند کاربران را نگه داری کنند. در بین این ویژگی ها، اطلاع رسانی و برنامه های وفاداری خیلی موثر هستند. با کمک برنامه های وفاداری، تخفیف ها و پاداش ها، برنامه های رستورانت و خدمات رزرو می توان به راحتی کاربران خود را حفظ کرد. همچنین مشاهده شده است که کوپن ها و کارت های هدیه چیزهایی هستند که مردم سریع فراموش می کنند.
برنامه های وفاداری بهترین گزینه هستند.
اصلا مهم نیست که اپلیکیشن برای یک رستورانت مخصوص طراحی شده یا به طور عمومی کار رزرو را برای رستورانت ها انجام می دهد. کسب و کارها می توانند با ارسال ایمیل و نوتیفیکیشن ها به طور مداوم به مردم اطلاع رسانی کنند. بسیار مهم است که این کارها عاقلانه انجام گیرد. اگر نوتیفیکیشن ها شخصی سازی شده و به صورت منظم و مناسب ارسال شوند؛ مردم از آن تشکر می کنند و آن را یک اسپم در نظر نمی گیرند.
۵– تحویل
برای توسعه دهنده های اپلیکیشن رستورانت افزودن خدمات رستورانت در کنار ویژگی تحویل به گزینه معقولی تبدیل شده است. اما این ویژگی نمی شود که جز ویژگی های اولیه اپلیکیشن باشد؛ باز هم یک چشم انداز ویژه نسبت به خدمات رستورانت است. علاوه بر این؛ تعدادی از رستورانت ها از طریق اپلیکیشن ها و وب سایت ها فقط سفارش غذا گرفته و آن را تحویل می دهند.
#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#طراحی_اپلیکیشن_رستورانت
#مزایای_طراحی_اپلیکیشن_رستورانت
انتظار مردم این روزها از شرکت ها و کسب و کار ها بیشتر و بیشتر شده است. دیگر قرار نیست مشتریان به سادگی وارد یک واحد تجارتی شوند و درخواست کاتالوگ کاغذی کنند. مخاطبان می خواهند در سایت ها و رسانه های اجتماعی حضور آنلاین داشته باشند. در این مقاله در مورد ویژگی های سایت تجارتی بحث می شود.
هرچه تعداد بیشتری از شرکت ها به سمت آنلاین شدن می روند، برجسته تر کردن برند شما نسبت به رقبا دشوارتر می شود. در نتیجه، شرکت ها، خدمات و اطلاعات موجود در سایت های خود را افزایش می دهند و به روزتر می کنند. به نوبه خود، ارائه خدمات عالی و اطلاعات کافی و به روز رسانی سایت، می تواند یک چالش واقعی برای شرکت ها باشد.
با گفتن این موارد، فرصتی ایجاد می شود که برخی از شرکت ها نسبت به رقبای خود بالاتر از سایرین قرار بگیرند و سهم خود را در بازار افزایش دهند. در این مقاله برخی از ویژگی های اصلی و کلی که یک طراحی سایت کسب و کار باید داشته باشد بیان خواهند شد.
ویژگی هایی اصلی که هر سایت کسب و کار باید داشته باشند:
دسترسی
سایت شما نیاز دارد که در نتایج جستجو، بدون توجه به اینکه از کدام مرورگر یا موتور جستجو استفاده می شود، برای افرادی که به دنبال کالا و خدمات هستند، در نتیجه های بالاتری قرار گرفته باشد.
بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) برای این فرآیند بسیار مهم است زیرا کلمات کلیدی جستجویی که مخاطبان به دنبال آن هستند را کشف و حفظ می کند. این کلمات باید در قسمت های اصلی سایت نشان داده شوند.
عکس ها ممکن است برای مشتریان آنلاین مفید و مرتبط باشند اما به جستجوهای گوگل افراد کمکی نمی کنند.
نیمی از مخاطبان وب سایت ها از موبایل و تبلت ها استفاده می کنند. این بدان معنی است که سایت ها باید کاملاً برای تمامی مخاطبانی که از دستگاه های مختلف استفاده می کنند، کارا باشند. کارشناسان همچنین از سایت های خود 24 ساعته در 7 روز هفته پشتیبانی می کنند که به نوبه خود به حفظ قابلیت دسترسی کمک می کند.
اطلاعات تماس
مشتریان می خواهند طیف وسیعی از روش های ارتباط با کسب و کارها را مشاهده کنند. آنها به صورت آنلاین به دنبال شماره موبایل ، آدرس و ایمیل آن تجارت هستند.
برخی از شرکت ها این فرصت را برای افراد فراهم می کنند تا به صورت آنلاین چت کنند تا بلافاصله درخواست های خود را برطرف کنند. برخی دیگر یک فرم آنلاین برای ارسال ارائه می دهند که حاوی جزئیات پرسش و آدرس ایمیل برای پاسخ است. آخرین نوآوری در روش های ارتباط، فرصتی است که مشتریان می توانند در بازاریابی اس ام اسی شرکت کنند.
مطالب خوب
مطالب خوب در سایت یکی از مهم ترین ویژگی های سایت تجارتی است که باید در هر سایت کسب و کار وجود داشته باشد.
افراد دوست دارند به دلیل داده هایی که می توانند در هر زمان به آن ها دسترسی داشته باشند، به صورت آنلاین در سایت شرکت ها حساب کاربری داشته باشند.
مشتریان به طور منظم از صفحات سوالات متداول یا بخش هایی که شامل آموزش های آنلاین است، استفاده می کنند.
علاوه بر متن و تصاویر، محتوای ویدئویی نیز به عنوان بخشی از تجربه مشتری، بیشتر و بیشتر در یک سایت جلب توجه می کند و مورد علاقه مخاطبان نیز هست.
بسیاری از مشاغل دارای کاتالوگ های آنلاین و همچنین کاتالوگ های کاغذی هستند. با کمک منوهای کشویی در سایت می توانید اطلاعات مفیدی را در مورد کاتالوگ و یا خدمات خود در دسترس مخاطبان قرار دهید. شرکت هایی نیز هستند که نظرات مشتریان خود را به صفحات اطلاعات محصول خود اضافه می کنند. استفاده از صفحات رسانه های اجتماعی خاص شرکت نیز به ارتقا SEO وب سایت کمک می کند. نیازی به گفتن نیست که همه چیز باید به روز باشد و به هر سوالی در سایت پاسخ داده شود، در غیر این صورت افراد تجارت خود را به جای دیگری می برند.
امنیت
داشتن سایت های ایمن و منطبق از نظر قانونی برای شرکت ها بسیار مهم است. امنیت شامل داشتن سیاست حفظ حریم خصوصی و عدم پذیرش صفحه شرایط خدمات است. محافظت از اطلاعات شخصی مشتریان بسیار مهم است. رمزهای عبور نیز باید رمزگذاری شوند تا از آن ها به خوبی محافظت شود. اکنون بسیاری از صفحه های ورود به سیستم کاربری، تأیید دو مرحله ای دارند. مخاطبان اول از همه، رمز ورود خود را وارد می کنند، و سپس یک شماره چند رقمی به موبایل آن ها ارسال می شود. گاهی اوقات کودکان بدون نظارت والدین به سایت ها دسترسی پیدا می کنند، بنابراین باید چیزی برای محافظت داده ها یا مطالب حساس در برابر کودکان نیز آماده شود.
نام تجارتی
یکی از ویژگی های سایت تجارتی، وجود نام تجارتی در سایت است که باعث می شود مخاطبان با نام برند شما بیشتر آشنا شوند. مردم باید در مورد شرکت و خدمات آن و اطلاعات دیگر بدانند. ایجاد یک نام تجارتی سازگار با تصویر شرکت مهم است. لوگو شرکت باید همراه با یک بند متن در سایت به وضوح نشان داده شود.
بیوگرافی یک شخص کلیدی در شرکت نیز اغلب در صفحه اصلی ظاهر می شود. طراحی لوگو و سایت نیز باید با هم متناسب باشد. برای مثال، اگر لوگو دارای رنگ سبز روشن می باشد، باید رنگ های متناسب زیادی در هر صفحه سایت وجود داشته باشد. اگر طراحی سایت به هم ریخته و نامناسب باشد باعث می شود مشتریان بالقوه از بازدید سایت منصرف شوند و دیگر به سایت باز نگردند.
سایت های تجارتی بدون توجه به این که از موتورهای جستجو، در هر دستگاهی که استفاده می شوند، باید کاربر پسند باشند. سایت ها باید چندین روش برای ارتباط با مشتریان بالقوه فراهم کنند، زیرا این روزها افراد بیشتری خواستار دسترسی 24 ساعته به خدمات هستند. باید انبوهی از مطالب مفید نیز در سایت وجود داشته باشد که از همه به مشتریان بالقوه تا مشتریان موجود که خواهان خدمات آنلاین هستند، کمک کند. وب سایت باید امنیت و حریم خصوصی در مورد داده های مشتری را ارائه دهد، و لوگو تجارتی باید به وضوح در سایت نشان داده شود.
در کل ، این ویژگی های یک وب سایت با کیفیت ایجاد می کند که به بهترین مکان برای رشد تجارت و حمایت از مردم و جذب مشتریان تبدیل می شود.
#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#تجارت_آنلاین
#طراحی_سایت_تجارتی
#ویژگی_های_وب_سایت_تجارتی
تجارت آنلاین در دنیای امروز با توجه به گستردگی و توسعۀ خدمات اینترنتى و افزایش کاربران شبکه هاى اجتماعى در افغانستان، خرید و فروش آنلاین نیز در کشور افغانستان رونق گرفته است. به شکلی که بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های بزرگ به سمت طراحی سایت برای کسب و کار خود رفته اند.
تجارت آنلاین در کنار فراهم نمودن زمینۀ سرمایه گذارى، براى تعدادى از شهروندان شغل نیز ایجاد کرده است. فروشگاه آنلاین در افغانستان، پدیده جدیداست که حداقل از عمر آن بیش از پنج سال نمى گذرد. با آنکه در آغاز مردم کمتر به این شیوه اعتماد مى کردند اما اکنون خرید و فروش آنلاین درحال رونق است.
تجارت آنلاین چیست؟
به مجموعه راه ها و روش هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خرید یا فروش کالا و یا معرفی خدمات در فضای مجازی ختم شود. تجارت آنلاین پیاده سازی روش صحیح کسب و کار و افزایش بهره وری طی بازده مشخص می باشد.
تجارت آنلاین بر خلاف تصور تنها یک سایت نیست بلکه متشکل از روش هایی برای پیشرفت کسب و کار در فضای مجازی می باشد.
خرید و فروش آنلاین، تازه ترین مدل، خریداری و فروش اجناس مورد نیاز مردم از طریق اینترنت در افغانستان است.
مهمترین مزایای تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین
پیشرفت تکنالوژی، نمایانگر افزایش این نوع تجارت و رونق یافتن روز افزون آن در همه ی کشورها است.
#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#تجارت_الکترونیک
#تجارت_آنلاین_در_افغانستان
#خرید_و_فروش_آنلاین